Regulamin
Regulamin
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy
WWW.CUDNECHOINKI.PL zwany dalej „Sklepem Internetowym” LUB jest MAD Machura Piotr z siedzibą w Koziegłówki
42-350, ul. Kościelna 26, NIP 5771906557, numer statystyczny REGON 240857884
2. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za
pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@manufakturachoinek.pl,
telefonu 660 110 060
3. Pojęcie „Punkt Odbioru Towarów” użyte w
niniejszym regulaminie, zwanym dalej „Regulaminem” oznacza miejsce, w
którym kupujący ma możliwość dokładnego sprawdzenia stanu zamówionego
towaru. Wykaz Punktów Odbioru Towarów znajduje się stronie internetowej www.cudnachoinka.pl
II. PROCEDURA ZAWIERANIA I UDOSTĘPNIANIA UMÓW SPRZEDAŻY
1. Umieszczenie na witrynie Sklepu Internetowego określonego towaru
wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a
jedynie zaproszenie dla kupujących do składania ofert.
2. Zamówienie
złożone przez kupującego stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru
na odległość umieszczonego na witrynie Sklepu cudnechoinki.pl za
określoną cenę. Oferta złożona telefonicznie lub w postaci
elektronicznej wiąże kupującego, jeżeli Sklep Internetowy potwierdzi jej
otrzymanie.
3. Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia
przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła
kupującemu. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w
szczególności: numer i datę zamówienia, dane stron umowy, główne cechy
zamówionego towaru, łączną cenę wraz ze sposobem i terminem jej zapłaty,
miejsce, sposób i koszty dostawy. Do wiadomości dołączony jest
Regulamin z Załącznikiem.
4. Sklep Internetowy zapewnia kupującemu
możliwość skorygowania ewentualnych błędów w składanym zamówieniu, jego
zmiany lub anulowania, aż do momentu wysyłki zamówienia.
5. Sklep
Internetowy potwierdza realizację zamówienia wysyłając kupującemu
kolejną wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez
kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.
6. Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim.
7. Treść umów sprzedaży jest każdorazowo utrwalana, zabezpieczana –
poprzez wykonanie kopii zapasowej – i przechowywana przez 5 lat w wersji
elektronicznej w systemie teleinformatycznym Sklepu Internetowego.
Treść umowy sprzedaży udostępniana jest kupującemu w wiadomości e-mail, w
której Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia oraz w
przesyłanej kupującemu fakturze VAT.
III. KOSZTY, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY
1. W cudnechoinki.pl są dostępne następujące sposoby dostawy towarów:
◦ odbiór osobisty w Punkcie MAD Machura Piotr, Kościelna 26. 42-350 Koziegłówki – po wcześniejszym ustaleniu.
◦ przesyłka kurierska (DPD, INPOST, POCZTEX)
◦ przesyłka do paczkomatu lub punktu odbioru poczty polskiej w tym (Żabka, Orlen, i Ruch)
2. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa kupujący. Szczegółowe koszty i
terminy dostawy są uzależnione od wagi i wielkości przesyłki oraz
OKRELONEGO CZASU WYSYŁKI W OFERCIE DANEGO PRODUKTU, wybranego sposobu
dostawy i podane są przy każdym towarze na witrynie Sklepu Internetowego
oraz na stronie internetowej www.cudnechoinki.pl
3. W razie
wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, Kupujący powinien
postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w
szczególności zażądać od dostawcy protokolarnego ustalenia stanu
przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli już po wydaniu
przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie przesyłki nie dające się
zauważyć przy odbiorze, Kupujący powinien w ciągu 7 dni od dnia odbioru
przesyłki zawiadomić o nich dostawcę.
4. Przewoźnik doręcza
przesyłki tylko od poniedziałku do piątku – za wyjątkiem przypadających w
tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy. Dostawa realizowana jest
jedynie na obszarze Polski.
5. Wydanie towaru w Punkcie Obsługi
Towaru następuje wyłącznie do rąk Kupującego lub osoby uprawnionej do
odbioru towaru w jego imieniu, po okazaniu dowodu osobistego lub innego
dokumentu zawierającego zdjęcie i potwierdzającego tożsamość oraz
podaniu numeru zamówienia.
IV. SPOSÓB I TERMINY ZAPŁATY ZA ZAMÓWIENIE
1. Ceny towarów umieszczone na witrynie Sklepu Internetowego są
cenami brutto i zawierają cło, podatki – w tym podatek VAT – oraz (KGO).
Sklep internetowy udostępnia kontrahentom, zwanych dalej klientami
następujące sposoby zapłaty:
◦ zapłata przelewem tradycyjnym –
kupujący zleca wykonanie przelewu bezpośrednio na numer rachunku
bankowego firmy MAD Machura Piotr. W takim wypadku standardowy termin
realizacji zamówienia może wydłużyć się o 1-2 dni robocze, a kupujący
zobowiązany jest dokonać zapłaty w terminie do 3 dni od dnia zawarcia
umowy sprzedaży.
◦ Szybkie płatności internetowe – zapłata przelewem
elektronicznym – forma płatności obsługiwana przez Przelewy24
(księgowanie od ręki)
◦ zapłata kartą płatniczą online – forma płatności obsługiwana przez Przelewy24
◦ zapłata kartą płatniczą w Punkcie Odbioru Towarów – dotyczy zamówień odbieranych przez kupującego w Punkcie Odbioru Towarów.
◦ zapłata gotówką – dotyczy zamówień odbieranych przez kupującego w Punkcie Odbioru Towarów.
◦ zapłata gotówką za pobraniem – dotyczy dostawy realizowanej przez przewoźników. Maksymalna kwota pobrania wynosi 5.000 zł.
V. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZASADY ZWROTU ZAKUPIONEGO TOWARU
1. Kupujący-konsument, który zawarł umowę sprzedaży ze Sklepem
Internetowym, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania
jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów
określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja
2014 r. o prawach konsumenta. Prawo do odstąpienia od umowy bez podani
przyczyny przysługuje produktom które nie zostały użyte, nie noszą
śladów użytkowania i nadają się do ponownej odsprzedaży.
2. Termin
do odstąpienia od umowy, o której mowa w pkt 1 wygasa po upływie 14 dni
od dnia w którym kupujący-konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w
którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez
kupującego-konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy.
3. Aby skorzystać
z prawa odstąpienia od umowy, kupujący powinien poinformować sprzedawcę
o chęci odstąpieniu od umowy sprzedaży, składając jednoznaczne
oświadczenie (na przykład pismo wysłane pocztą na adres Sklepu
Internetowego, lub pocztą elektroniczną na adres
kontakt@manufakturachoinek.pl). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może
zostać złożone na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik do
Regulaminu.
4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sklep
Internetowy zwraca kupującemu-konsumentowi wszystkie otrzymane od niego
płatności, łącznie z kosztem dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów
wynikających z wybranego przez kupującego-konsumenta sposobu
dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany
przez Sklep Internetowy) nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep
otrzymał przesyłkę zwrotną i sprawdzenia przesyłki.
5. Zwrot
płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu
płatności, jakie zostały przez kupującego-konsumenta użyte podczas
składania zamówienia, chyba że kupujący-prosił o dokonanie zwrotu w inny
sposób nie narażający sprzedawcy na dodatkowe koszty związane ze
zwrotem środków.
6. Kupujący-konsument powinien odesłać zwracaną
rzecz na adres MAD Machura Piotr, ul. Kościelna 26. 42-350
Koziegłówki, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, od
poinformowania Sklepu Internetowy o odstąpieniu od umowy. Termin jest
zachowany tylko wtedy, jeżeli kupujący-konsument odeśle rzecz przed
upływem terminu 14 dni.
7. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży
kupujący-konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy i
odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z
niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania rzeczy.
8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje kupującemu w odniesieniu do umów:
◦ o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę
która nosiła znamiona personalizacji zamówienia (np.. wykonanie formy na
zamówienie czy znakowanie produktów
◦ w których cena lub
wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy,
◦ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz o krótkim terminie przydatności
◦ w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
◦ w której
przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
◦
w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena
została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie
może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od
wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,
◦ w
której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w
celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca
świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument
żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do
wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy
przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,
◦ w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
◦ o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
◦ zawartej w drodze aukcji publicznej,
◦ o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług
związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub
kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia
usługi,
◦ o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na
nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za
wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i
po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia
od umowy.
VI. REKLAMACJE
1. Sklep Internetowy zobowiązuje się do dostarczenia zakupionego
towaru bez wad i jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz
sprzedana ma wadę fizyczną (rękojmia).
2. Zgodnie z art. 556[1] § 1
Kodeksu cywilnego wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej
z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową,
jeżeli: 1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze
względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub
przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca
zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje
się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu
umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej
przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
3.
Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej
zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez
sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą sprzedawca ponosi
odpowiedzialność, albo przez kupującego, który postąpił według
instrukcji otrzymanej od sprzedawcy.
4. Jeżeli kupującym jest
konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od
dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej
przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
5. Zgodnie z art. 556[3] Kodeksu cywilnego sprzedawca jest
odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi
własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby
trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu
rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie
sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa
(wada prawna).
6. Sklep Internetowy odpowiada z tytułu rękojmi,
jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od
dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym jest konsument a
przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność
Sklepu Internetowego jest ograniczona do roku od dnia wydania rzeczy
kupującemu. Jeżeli kupującym nie jest konsument, odpowiedzialność Sklepu
Internetowego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 §
1 Kodeksu cywilnego.
7. Kupujący mogą składać reklamacje dot.
zakupionych towarów jeżeli mają one wadę fizyczną lub prawną. Reklamacje
będą rozpatrywane przez Sklep Internetowy na zasadach określonych w
bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
8. Reklamacja może w
szczególności zostać wniesiona pisemnie na adres Sklepu MAD Machura Piotr, Kościelna 26. 42-350 Koziegłówki . lub wysłana w formie
elektronicznej na adres poczty elektronicznej: cudnachoinka@gmail.com
9. Kupujący, który wykonuje
uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sklepu
Internetowego dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie
sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie do miejsca, w
którym rzecz została wydana kupującemu. Jeżeli ze względu na rodzaj
rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego
byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz
Sklepowi Internetowemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
VII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
1. Kupujący-konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Należą do nich:
◦
Mediacja – prowadzona przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej
(WIIH) oraz ich zamiejscowe oddziały. Prowadzi się ją na wniosek
kupującego-konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej.
Postępowanie mediacyjne jest bezpłatne – oprócz ewentualnych kosztów
rzeczoznawców. Mediacja jest dobrowolna, tzn. muszą na nią wyrazić zgodę
obie strony umowy.
◦ Stałe polubowne sądy konsumenckie działające
przy WIIH – sądy te rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów
sprzedaży produktów i świadczenia usług. Postępowanie jest bezpłatne,
za wyjątkiem ewentualnych kosztów rzeczoznawców. Mają dobrowolny
charakter dobrowolny tzn. na poddanie sprawy rozstrzygnięciu sądu
polubownego muszą wyrazić zgodę obie strony umowy.
◦ Miejscy
(powiatowi) rzecznicy konsumentów – mający siedziby w miejscowościach, w
których znajdują się są starostwa powiatowe lub urzędy miasta na
prawach powiatu. Do ich zadań należy w szczególności zapewnienie
bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie
ochrony interesów konsumentów.
◦ Platforma ODR – punkt dostępu dla
konsumentów i przedsiębiorców, służący pozasądowemu rozstrzyganiu sporów
konsumenckich dotyczących transakcji internetowych, umieszczony pod
adresem internetowym:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.
2. Szczegółowe informacje na temat zasad dostępu do procedur
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń,
zostały umieszczone na witrynie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów, pod adresem internetowym
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
VIII. POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI STRON
1. Sprzedawane towary mogą być objęte gwarancją producenta, importera
lub dystrybutora. O ile na dany towar została udzielona gwarancja. O
czym sprzedawca informuje w ofercie.
2. Obowiązki gwaranta mogą w
szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź
jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług. Kupujący może wykonywać
uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od
uprawnień wynikających z gwarancji.
3. Kto wykonuje uprawnienia
wynikające z gwarancji, powinien dostarczyć rzecz na koszt gwaranta do
miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została
wydana przy udzieleniu gwarancji chyba, że z okoliczności wynika, iż
wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w
chwili ujawnienia wady.
4. Podmiot udzielający gwarancji jest
zobowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści
oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie,
jednak nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia
rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój
koszt do miejsca wskazanego w pkt 3.
5. Niebezpieczeństwo
przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy w czasie od wydania jej
gwarantowi do jej odebrania przez uprawnionego z gwarancji ponosi
gwarant.
6. Kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT oraz
faktur korygujących w formie elektronicznej – jako pliki w formacie pdf –
na wskazany w złożonym zamówieniu adres poczty elektronicznej.
7.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2011 r. o wdrożeniu naziemnej
telewizji cyfrowej Sklep Internetowy informuje, że: „Jedynie odbiorniki
cyfrowe zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących
wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich
służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych
umożliwiają odbiór naziemnej telewizji cyfrowej na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej”.
8. Sklep Internetowy ma prawo do
organizowania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Szczegółowe warunki
tych akcji każdorazowo określają regulaminy umieszczone na witrynie
internetowej www.cudnechoinki.pl Do sprzedaży w akcjach
promocyjnych oraz wyprzedażach przeznaczona jest ograniczona liczba
towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływu do
Sklepu Internetowego, aż do wyczerpania zapasów objętych daną akcją
promocyjną lub wyprzedażą. Poszczególne akcje promocyjne oraz wyprzedaże
w Sklepie Internetowym nie łączą się, chyba że regulamin danej akcji
promocyjnej lub wyprzedaży stanowi inaczej.
IX. POSTANOWIENIA SZCZEGÓLNE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM PRZEZ SKLEP INTERNETOWY USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep
Internetowy, niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług
drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Sklep
Internetowy nieodpłatnie udostępnia usługobiorcom niniejszy Regulamin
przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, także w
taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści
Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługują się
usługobiorcy. W szczególności usługobiorcy mogą bez jakichkolwiek
ograniczeń pobierać Regulamin ze strony manufaktura choinek.pl jako plik
w formacie html, zapisywać Regulamin na posiadanych nośnikach pamięci
oraz wydrukować go w dowolnej ilości egzemplarzy.
3. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy są następujące:
◦ zawieranie umów sprzedaży on-line – w zakresie towarów sprzedawanych przez Sklep Internetowy,
◦ przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sklep Internetowy potwierdza
otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie
zamówienia do realizacji, przebieg realizacji zamówienia, zwraca się o
wystawienie opinii, komentarzy i ocen,
◦ newsletter – zapisanie się do listy odbiorców jest dobrowolne,
◦ dodawanie opinii, komentarzy i ocen – kupujący może dodać opinię lub komentarz do swojej transakcji.
4. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, a w szczególności
wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem
teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep Internetowy są
następujące:
◦ połączenie z siecią Internet,
◦ przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie urządzenia końcowego dokumentów hipertekstowych (HTML),
◦ adres poczty elektronicznej.
5. Zakazane jest dostarczanie przez usługobiorców treści o charakterze bezprawnym.
6. Warunki i tryb zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną:
◦ w zakresie umowy sprzedaży on-line oraz umowy o świadczenie usługi
przesyłania wiadomości e-mail, w których Sklep Internetowy potwierdza
otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie
zamówienia do realizacji, przebieg realizacji zamówienia, zwraca się o
wystawienie opinii, komentarzy i ocen – określone zostały w pkt II
Regulaminu,
◦ w zakresie usługi „newsletter” zawarcie umowy następuje z chwilą zapisania się usługobiorcy do listy odbiorców,
◦ w zakresie usługi dodawania opinii, komentarzy i ocen zawarcie umowy następuje z chwilą ich dodania przez usługobiorcę.
7. Warunki rozwiązywania umów sprzedaży on-line określają bezwzględnie
obowiązujące przepisy prawa. W przypadku umowy o świadczenie usługi
przesyłania wiadomości e-mail, w których Sklep Internetowy potwierdza
otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie
zamówienia do realizacji, przebieg realizacji zamówienia, zwraca się o
wystawienie opinii, komentarzy i ocen, usługi „newsletter” oraz usługi
dodawania opinii, komentarzy i ocen, usługobiorca może wypowiedzieć
umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczna w każdym czasie ze
skutkiem natychmiastowym, informując o tym Sklep Internetowy za pomocą
wiadomości e-mail.
8. Sklep Internetowy niniejszym określa tryb postępowania reklamacyjnego dot. usług świadczonych drogą elektroniczną:
◦ Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących
usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy,
◦ Reklamacja powinna zawierać oznaczenie usługobiorcy i wskazanie okoliczności uzasadniających jej złożenie.
◦ Sklep Internetowy dołoży starań, aby reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
◦ O uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia reklamacji Sklep
Internetowy zawiadomi usługobiorcę niezwłocznie po jej rozpatrzeniu.
9. Sklep Internetowy informuje, że korzystanie z usług świadczonych
drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z
ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym
osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną, jest
możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego
rodzaju oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu
wirusy, „robaki” czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym
związanych ważne jest, by Usługobiorca zaopatrzył swój sprzęt, który
wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i
stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Sklep Internetowy zapewnia, że w każdym momencie na witrynie
internetowej www.cudnechoinki.pl znajduje się aktualnie
obowiązujący Regulamin i jego archiwalne wersje.
2. W wypadku zmiany
Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian są
realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu
złożenia zamówienia.
3. Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.
4. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.
5. Regulamin podlega ochronie prawno-autorskiej.
6. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży
rozstrzygał będzie właściwy sąd powszechny, a jeżeli kupującym nie jest
konsument – sąd powszechny miejscowo właściwy dla siedziby Sklepu
Internetowego.